Olin 1950- luvulla pikkutyttönä laulamassa Kustaankartanon vanhainkodin vihkiäisissä. Milloin juhla tarkkaan ottaen oli?

Kysytty

Olin 1950- luvulla pikkutyttönä laulamassa Kustaankartanon vanhainkodin vihkiäisissä. Milloin juhla tarkkaan ottaen oli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin Sinetti-arkistotietojärjestelmän mukaan Kustaankartano olisi otettu virallisesti käyttöön 11.2.1953.
Arkistosta vahvistettiin, että tuo on ollut juhlapäivä myöskin. Aiheesta on ollut uutinen Suomen Sosialidemokraatti-lehdessä 12.2.1953 nrossa 41 sivulla 1.