Oliko Tiikerihain soittaja todella suuren säveltäjän ,Felix Mendelssonin pojan poika?

Kysytty

Oliko Tiikerihain soittaja todella suuren säveltäjän ,Felix Mendelssonin pojan poika?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän kysymykseen on vastattu edellisen kerran vuonna 2013: http://www2.kirjastot.fi/fi-FI/kysy/arkistohaku/kysymys/?id=96b0eea6-37…

Nimimerkillä kirjoittaneen lukijan vastauksen mukaan vuonna 1952 kuollut brittiläinen muusikko Felix Mendelssohn oli kuuluisan säveltäjän pojanpojanpoika. Tällaisen tiedon ehdottoman täsmällinen varmistaminen edellyttäisi todennäköisesti yhteydenottoa brittiläisiin väestökirjanpitäjiin.

Heikki Poroila