Oliko se kultainen tikari minkä viisikon lapset löytävät kirjassa Viisikko ja linnan aarre?

Kysytty

Oliko se kultainen tikari minkä viisikon lapset löytävät kirjassa Viisikko ja linnan aarre?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Enid Blytonin kirjassa Viisikko ja linnan aarre lapset löytävät maanalaisesta varastohuoneesta monenlaista tavaraa, mm. kultarahoja ja sormuksia sekä miekkoja ja tikareita. Miekat ja tikarit eivät kuitenkaan ole kultaisia.