Oliko muun muassa kansanedustajanakin toiminut toimittaja Jalmari Leino Viipurin kaupunginvaltuuston jäsen?

Kysytty

Oliko muun muassa kansanedustajanakin toiminut toimittaja Jalmari Leino Viipurin kaupunginvaltuuston jäsen?

Vastaus

Vastattu

Kansanedustajien luottamustoimia voi selvittää Eduskunnan sivulla olevasta Hae kansanedustajat-hausta. Tiedot voi hakea kansanedustajan nimellä.  Kansanedustajista kerrotaan myös kunnalliset luottamustoimet.

Hae kansanedustajaa: https://www.eduskunta.fi/FI/search/Sivut/peopleresults.aspx?k=