Oliko Erkki Häkämies koskaan Kotkan kaupunginvaltuuston jäsen?

Kysytty

Oliko Erkki Häkämies koskaan Kotkan kaupunginvaltuuston jäsen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuka kukin on 1978 -kirjan mukaan Erkki Häkämies oli Kotkan kaupunginvaltuuston jäsen vuodesta 1977 eteenpäin. Muut lähteet (esimerkiksi Helsingin Sanomien muistokirjoitus Häkämiehestä) tietävät lisätä, että hän toimi "Kotkan kaupungin luottamustehtävissä vuoteen 1981".