Olenko oikeassa olettaessani, että lähin paikka lukea Belfast Telegraph -sanomalehden 1960-2000 numeroita on Lontoo tai Belfast? Eli kannattaako niitä edes…

Kysytty

Olenko oikeassa olettaessani, että lähin paikka lukea Belfast Telegraph -sanomalehden 1960-2000 numeroita on Lontoo tai Belfast? Eli kannattaako niitä edes etsiä suomen kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsin lehteä kotimaisista ja pohjoismaisista tietokannoista, mutta niistä lehteä ei löytynyt. British Libraryn kokoelmista se löytyi.

Kaukolainapalvelun kautta voi tilata mm. lehtiartikkeleita. Tietoa kaukopalvelumaksuista ja tilauslomakkeen löydät tästä linkistä: http://www.lib.hel.fi/suomi/kirjasto-info/lainaaminen_ja_kirjastokortti…