Olen yrittänyt tehdä kaksi päivää osoitteenmuutosta helmet.fi -palvelussa. Kirjautuessani osoitteenmuutokseen saan ilmoituksen "Yhteyttä kirjastojärjestelmään…

Kysytty
5.4.2012

Olen yrittänyt tehdä kaksi päivää osoitteenmuutosta helmet.fi -palvelussa. Kirjautuessani osoitteenmuutokseen saan ilmoituksen "Yhteyttä kirjastojärjestelmään ei saada. Yritä myöhemmin uudestaan." Palvelussa ei ole asiakaspalautekanavaa, joten kysyn teiltä, milloin ominaisuus saadaan jälleen toimimaan?

Vastaus

Vastattu
5.4.2012
Päivitetty
5.4.2012

HelMet-kirjastojen osoitteenmuutosjärjestelmässä on ollut viime päivinä ongelmia, joiden vuoksi osoitteenmuutoslomakkeeseen kirjautuminen ei onnistu. Kirjastojärjestelmäyksikkömme on hoitanut asiaa, ja sitä selvitetään parhaillaan. En valitettavasti pysty sanomaan, milloin asia korjautuisi, mutta luonnollisesti osoitteenmuutosjärjestelmä pyritään saamaan mahdollisimman nopeasti toimintaan. Pahoittelen asiasta aiheutunutta haittaa.

Osoitteenmuutoksen voi tehdä myös missä tahansa Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kaupunginkirjaston toimipisteessä. Mukaan kannattaa varata kirjastokortin lisäksi kuvallinen henkilöllisyystodistus.

1 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentit

Sama ilmoitus "Yhteyttä kirjastojärjestelmään ei saada. Yritä myöhemmin uudestaan." tulee, kun yritän lainata E-kirjaa. E-kirjan lainaus onnistui minulta kerran huhtikuun 2012 alussa, mutta sen jälkeen en ole siinä onnistunut. Sähköisen kirjan lainaus on hyvä ominaisuus, joten on harmillista, että se lakkasi vain toimimasta. Leppävaaran kirjaston virkailijakaan ei onnistunut E-kirjan lainauksessa, joten vika on järjestelmässä.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.