Olen yrittänyt ostaa Heljä Liukko-Sundströmin vuodenajat (soikeita) sarjaan liittyävän SYKSYn. Löytyisikö tähän vinkkiä mistä voisin puuttuvan vuodenajan ostaa.

Kysytty

Olen yrittänyt ostaa Heljä Liukko-Sundströmin vuodenajat (soikeita)
sarjaan liittyävän SYKSYn. Löytyisikö tähän vinkkiä mistä voisin puuttuvan vuodenajan ostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monet antiikkiliikkeet ottavat vastaan ostotoivomuksia. Antiikkiliikkeiden yhteystietoja voi hakea esim. Inoa.fi-yrityshakupalvelusta ( www.inoa.fi ) > Toimialahakemisto > Taide ja kulttuuri > Antiikkia.
Heljä Liukko-Sundströmin Vuodenajat-seinälautasia kannattaa tiedustella esim. Antiikki Alexandran Kammarista,
Uudenmaankatu 13, 00120 Helsinki, puh. 09-6121212.
Huuto.net on verkossa toimiva huutokauppa. Palvelussa on mahdollista käyttää kirjautumista vaativia vahtipalveluita.
Kun haluttu esine tulee huutokaupattavaksi, saa vahdin asettaja siitä tiedon sähköpostiinsa.
Ohjeet ( www.huuto.net/fi/ohje-vahdit.php3 )