Olen yrittänyt löytää kokoelmastamme puuttuvaa yhtä Yrjö-kirjaa ja näin, että kirjastossanne olisi juuri tämä puuttuva kirja eli Jammu: Yrjö talonpojan…

Kysytty

Moi! Olen yrittänyt löytää kokoelmastamme puuttuvaa yhtä Yrjö-kirjaa ja näin, että kirjastossanne olisi juuri tämä puuttuva kirja eli Jammu: Yrjö talonpojan tappolistalla. Siksi rohkeninkin kysyä, olisiko mitenkään mahdollista ostaa teiltä tämä kirja? Onhan teilläkin vanhojen kirjojen poistomyyntiä, onhan?
Kiitos jo etukäteen samastani vastauksestanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kyllä kirja on kokoelmissamme ja meillä on poistokirjojen myyntiä jatkuvasti ja pari kertaa vuodessa myös poistokirjojen myyntikampanjoita. Kyseistä teosta emme ole toistaiseksi poistamassa se kun on ainoa nide kyseistä teosta koko Kymenlaaksossa. Teos näytti valitettavasti olevan loppuunmyyty myös useissa nettiantikvariaateissa. En voi muuta kuin toivottaa onnea antikvariaattien ja kirpputorien kiertelyyn.