Olen yrittänyt etsiä tietoa ympäristösuunnittelija/arkitehdistä nimeltä Niezabitowski. Hän on tehnyt tarveanalyysin vuonna 1987. Valitettavasti en löydä…

Kysytty

Hei,

olen yrittänyt etsiä tietoa ympäristösuunnittelija/arkitehdistä nimeltä Niezabitowski. Hän on tehnyt tarveanalyysin vuonna 1987. Valitettavasti en löydä mistään mitään häneen viittaavaa, enkä edes tiedä hänen etunimeään. Osaisitteko auttaa minua ongelmassani? Tarvitsisin läheteen tuolle tarveanalyysille.
Kiitos.