Olen yrittänyt etsiä tieto internetin sisällön suodatuksesta. En varmaan osaa käyttää oikeita hakusanoja, kun ei noita kirjoja tahdo löytyä. Voisitteko auttaa…

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä tieto internetin sisällön suodatuksesta. En varmaan osaa käyttää oikeita hakusanoja, kun ei noita kirjoja tahdo löytyä. Voisitteko auttaa minua tässä asiassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastotietokannoista kannattaa ehkä hakea sanoilla Internet (ja) sääntely, Internet (ja) sisältö. Kyllä tästä aiheesta on yleisissä kirjastoissa ainakin kotikirjaston kautta kaukolainattavaa materiaalia. Esimerkiksi seuraavat:

1)Itsesääntely - haitalliset verkkosisällöt / [Jukka Kemppinen] 2001

2) Wirzenius, Arno : Vastuu laittomasta sisällöstä verkkoviestinnässä / Arno Wirzelius, Tommi Mustonen
Julktiedot Helsinki : Liikenneministeriö, Edita, jakaja, 2000