Olen yrittänyt etsiä perhekodeista kertovia kirjoja mutta en ole löytänyt, enkö vain ole osannut etsiä oikein?

Kysytty

Hei!

Olen yrittänyt etsiä perhekodeista kertovia kirjoja mutta en ole löytänyt, enkö vain ole osannut etsiä oikein?

Vastaus

Vastattu

pääkirjaston kokoelmista löytyvät seuraavat teokset, jotka kertovat alueen perhekodeista:

Kuka minusta nyt huolehtii? : sijaishuollon yksiköiden esittelyä / toim. Virpi Markkanen. 1999.

Takaisin kotiin : Kuttulan perheyhteisöstä / Tuula Björkman, Kari Björkman. 1987.

Kotkan kirjastosta löytyy: Ammattiin perhekodissa / Nina Hillebrand. 2011.

Lehtiartikkeleja aiheesta näyttäisi kyllä myös löytyvän.