Olen yrittänyt etsiä lasten kuvakirjaa, jossa tyttö syö paljon porkkanoita ja muuttuu lopulta itse hevoseksi. Samalla tekijällä oli monia muitakin…

Kysytty

Hei! Olen yrittänyt etsiä lasten kuvakirjaa, jossa tyttö syö paljon porkkanoita ja muuttuu lopulta itse hevoseksi. Samalla tekijällä oli monia muitakin lastenkirjoja, mutten millään saa päähäni tekijän enkä kirjojen nimiä. Pystyttekö auttamaan?

Vastaus

Vastattu

Tiukka kasvisruokavalio porkkanoineen saa tytön muuttumaan hevoseksi Babette Colen kirjassa Virma Laukkanen (Kustannus-Mäkelä, 1994).