Olen yrittänyt etsiä kirjaa,jonka nimeä en muista.Olettaisin,että elämänkerta,maa USA.Päähenkilö,kertoja,on nainen.Muistaakseni psykiatri,ei lääkäri.Saattoi…

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä kirjaa,jonka nimeä en muista.Olettaisin,että elämänkerta,maa USA.Päähenkilö,kertoja,on nainen.Muistaakseni psykiatri,ei lääkäri.Saattoi olla valmistumassa tai juuri valmistunut.Sairastui psykoosiin ja skitsofreniaan.Kirjan kannen perusteella sanoisin,että oli 80-luvulta.Käännetty suomeksi.Onko näillä spekseillä mitään mahista löytää kirjaa?

Vastaus

Vastattu

Etsitty teos saattaisi olla Carol S. Northin Naislääkärin taistelu ulos psykoosista (Recallmed, 1988).

https://melinda.kansalliskirjasto.fi/byid/004714966

0 ääntä

Kommentit

"psykiatri, ei lääkäri" Psykiatri on lääkäri!