Olen yrittänyt etsiä henkilötietoja Viljo Kajavasta, mutta mitään ei tunnu löytyvän.

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä henkilötietoja Viljo Kajavasta, mutta mitään ei tunnu löytyvän.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viljo Kajavasta löytyy lyhyt elämäkerta hänen kustantajansa Otavan www-sivuilta, valitse kotimaiset kirjailijat ja hakemistosta Kajava (http://www.otava.fi/default.cfm?cd=1014&depth=2&dept0=1003&dept1=1014&t… ).-Viljo Kajavan muistelmat ilmestyivät vuonna 1990 nimellä Aika rakastaa, aika laulaa. Myös Miten kirjani ovat syntyneet osa 2 vuodelta 1979 sisältää Viljo Kajavan omaa tekstiä s.66-85. Nämä kirjat varmaan löydät oman kirjastosi kautta.