Olen yrittänyt etsiä Aku Ankka -tarinaa

Kysytty

Olen yrittänyt etsiä Aku Ankka -tarinaa, jossa kävi niin, että Akun ongenkoukku osui vahingossa nuorenparin naisen takamukseen ja tämän seurauksena mies heitti Akun veteen. Olen ensimmäisen kerran lukenut tarinaa vuonna 1995, joten luultavimmin lehti on ilmestynyt joskus 1990-luvulla. Olen yrittänyt etsiä tarinaa, mutta en ole löytänyt. Ilmeisesti kyseessä on jokin lyhyehkö tarina.

Vastaus

Vastattu

Juuri tämän kuvailun perusteella tarinaa ei löytynyt mutta voisiko kyseessä olla Ihannetyöpaikka lehdestä 21/1994? Siinä ei ole ongenkoukku vaan sirkuksessa oleva piiska. Muuten on monta samankaltaista tarinaa joissa Aku on ongella ja tavalla tai toisella hän itse tai kalastuskumppani tulee heitettyä veteen, mutta ei juuri siitä syystä jota kuvaillaan.

0 ääntä

Kommentit

Tuo se on ja löysinkin sen myös jo itse.