Olen vuosia sitten hankalan elämäntilanteen vuoksi jättänyt 4 kirjaa palauttamatta Pääkirjastoon, yhteisarvo n. 500mk. Jos palautan löytämäni kirjat kuinka…

Kysytty

Olen vuosia sitten hankalan elämäntilanteen vuoksi jättänyt 4 kirjaa
palauttamatta Pääkirjastoon, yhteisarvo n. 500mk. Jos palautan löytämäni kirjat
kuinka runsaan sakon joudun maksamaan kirjastossa ja saanhan lainaus-
oikeuteni takaisin ? Vieläkö Teillä on 'ilman sakkoa'-palautuspäiviä?
t.nimim. 'Innokkaana odotan lainausmahdollisuuden palautumista!'

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjojen myöhästymismaksu on tällä hetkellä enintään 30 mk/kpl. Pyydämme teitä ottamaan yhteyden pääkirjaston perintään p. 31085307, jotta voimme tarkemmin puhua lainausoikeudestanne. Kirjaston käyttösääntöjen mukaan lainausoikeuden saa takaisin 1) palauttamalla lainaamansa aineiston ja
maksamalla myöhästymismaksut 2)korvaamalla kadonneen tai turmeltuneen aineiston 3) maksamalla kirjaston perimät maksut