Olen kuullut vanhemmilta, että oppilailla on mahdollisuus saada ilmaisen venäjänkielisen kirjan kirjastolta…

Kysytty

Olen kuullut vanhemmilta, että oppilailla on mahdollisuus saada ilmaisen venäjänkielisen kirjan kirjastolta. Pitääkö tämä paikkansa, ja miten sen voi saada?

Vastaus

Vastattu

HelMet-kirjastot antavat yhteistyössä kustantajien kanssa kaikille koulunsa aloittaville pääkaupunkiseudun 1.-luokkalaisille kirjalahjan lukuvuonna 2021–2022.

Helsingissä kirjalahjat annetaan oppilaille luokan kanssa kirjastoon tehtävien tutustumiskäyntien yhteydessä.

Venäjänkielinen kirja on V. Dragunskijin Skolnye-prikolnye istorii. Kustantaja on Ast.

Lisää kirjalahjasta voit lukea täältä.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Helmetkirja…