Olen varannut Teemu Keskisarjan teoksen Suomen ihmisten historia. Varaukseen on ilmestynyt merkintä 'Tilaukset peruttu, ei voi varata'. Mistä on kyse?

Kysytty

Hei,
olen varannut Teemu Keskisarjan teoksen Suomen ihmisten historia. Varaukseen on ilmestynyt merkintä 'Tilaukset peruttu, ei voi varata'. Mistä on kyse?

Vastaus

Vastattu

Kirjaa ei voi varata, koska sen ilmestyminen on siirtynyt vuoteen 2023. Tieto löytyy myös kirjan Helmet-tiedoista

Helmet -- Suomen ihmisten historia / Teemu Keskisarja ; kuvat : JP Ahonen. /TILAUKSET PERUTTU, EI VOI VARATA