Olen varannut kirjoja, joista osa näyttää olevan palautettu ja hyllyssä. Olisiko minun pitänyt tehdä "seutuvaraus", jos haluan kirjoja mistä tahansa (Kirkes)…

Kysytty

Olen varannut kirjoja, joista osa näyttää olevan palautettu ja hyllyssä. Olisiko minun pitänyt tehdä "seutuvaraus", jos haluan kirjoja mistä tahansa (Kirkes) toimipisteestä? Ja miten varauksen muuttaminen seutuvaraukseksi onnistuu?

Vastaus

Vastattu

Jos valitset seutuvarauksen Kirkes-kirjastoista varatessasi, voit saada lainasi mistä tahansa Kirkes-kirjastosta (Tuusula, Mäntsälä, Järvenpää, Kerava). Ilman seutuvarausta varattu aineisto ei tule Keravan kirjastosta. Seutuvarausmaksu on 1,50, mutta varaaminen omasta varauskokoelmasta on maksutonta.  Lisää tietoa Kirkes-kirjastojen sivuilta:

https://kirkes.finna.fi/Content/asiakkaalle