Olen varannut kirjan omilla tunnuksillani. Onko mahdollista, että poikani noutaa kirjan kirjastosta minun kortillani?

Kysytty

Hei

Olen varannut kirjan omilla tunnuksillani. Onko mahdollista, että poikani noutaa kirjan kirjastosta minun kortillani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortti on henkilökohtainen. Tästä seuraa, että varatun aineiston noutamiseen ja lainaamiseen on kaksi tapaa. Voit tehdä lyhyen valtakirjan, josta ilmenee kyseisen teoksen noutaminen määrättynä päivänä sinun kirjastokorttiasi käyttäen. Helpompi tapa on antaa poikasi lainata varaamasi kirja omalle kortilleen, edellyttäen siis että pojalla on oma kirjastokortti.