Olen varannut kirjan Iso-Omenaan. Nyt olemme maalla. Eikö toinen ihminen voi hakea tuon kirjan minulle? Miten laina hoidetaan. Minulla on helmet kortti mukana…

Kysytty

Olen varannut kirjan Iso-Omenaan. Nyt olemme maalla. Eikö toinen ihminen voi hakea tuon kirjan minulle? Miten laina hoidetaan. Minulla on helmet kortti mukana maalla. Voin antaa kortin tiedot henkilölle joka hakee kirjan minulle.

Vastaus

Vastattu

Toinen henkilö voi noutaa varauksesi sinun kortillasi vain esittäen sinun fyysisen kirjastokorttisi ja yksilöidyn valtakirjan.

Toista henkilö voi lainata sinulle varatun teoksen omalle kirjastokortilleen kirjaston asiakaspalvelussa. Tällöin hänellä pitää olla tiedot sinulle tulleesta varausilmoituksesta, eli varausilmoitus pitää lähettää hänelle.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Usein_kysyttya/Usein_kysyttya__aineist…