Olen varannut kirjan Harry Potter and the deathly hallows jo kauan sitten. Tiedän että varauksia on paljon, mutta tarkoittaako helmet-palvelussa lukeva tila:…

Kysytty

Olen varannut kirjan Harry Potter and the deathly hallows jo kauan sitten. Tiedän että varauksia on paljon, mutta tarkoittaako helmet-palvelussa lukeva tila: VARAUS 29 / 397 että olen 29. varauksista vai että ennen minua on jonossa 368 henkilöä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaus 29/397 tarkoittaa, että olet olet jonossa sijalla 29 ja että varauksia on kaikkiaan 397. Kirjaa on Helmet-kirjastoissa 73 kappaletta, joten et luultavasti joudu odottamaan enää kauan.