Otsikko
Olen varaamassa E-kirjaa, mutta tällä hetkellä teoksia ei ole vapaana. Seuraava vapautuu 25.10. Onko E-kirja varattu minulle, kun minulla näkyy että teos on…

Kysytty

Olen varaamassa E-kirjaa, mutta tällä hetkellä teoksia ei ole vapaana. Seuraava vapautuu 25.10. Onko E-kirja varattu minulle, kun minulla näkyy että teos on korissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun olet kirjautuneena omiin tietoihisi Helmet-sivustolla, näet e-kirjavarauksesi klikkaamalla ensin omaa nimäsi ja sen jälkeen kohtaa e-lainat. Näin saat näkyviin mahdollisten e-lainojesi lisäksi myös e-varaukset.

http://www.helmet.fi/fi-FI