Olen vanhan mummini asialla, hän on "Kallion friidu" ja olisi kiinnostunut teoksesta PITKÄNSILLAN VÄÄRÄLLÄ PUOLELLA Tekijät Tiina Hallakorpi ja Krister…

Kysytty

Olen vanhan mummini asialla, hän on "Kallion friidu" ja olisi kiinnostunut teoksesta PITKÄNSILLAN VÄÄRÄLLÄ PUOLELLA Tekijät Tiina Hallakorpi ja Krister Idström. Mistä tätä saisi ostaa??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Pitkänsillan väärällä puolella" on verkkoteos (http://www.pitkasilta.hai.fi/), jonka olennaisia osia ovat tekstin ja kuvien lisäksi ääni- ja videonäytteet. Sitä ei siis valitettavasti ole saatavana kirjamuodossa. Kallion kirjaston käsikirjastossa on kuitenkin (tekijöiden luvalla) luettavana paperikopiot teoksesta niiltä osin kuin on mahdollista (tekstit, kuvat, tiedon lähteet).