Olen vähä aikaa sitten hankkinut lapselleni kirjastokortin ja lainaa itse jo kirjoja melko paljon nyt minulla on muodostunut ongelma kun en pääse kortilta…

Kysytty

Hei! Olen vähä aikaa sitten hankkinut lapselleni kirjastokortin ja lainaa itse jo kirjoja melko paljon nyt minulla on muodostunut ongelma kun en pääse kortilta uusimaan lainoja netin kautta. Salasanaa ei ole kirjastolta tullut tai sitten olen sen hukannut jo.
Olisiko mahdollista jos saisin uuden salasanan sähköpostiini? Laittakaa tietoa mihin uskallan kortin numeron antaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Salasanana toimivan tunnusluvun saa vain kirjastossa käymällä, sitä ei anneta sähköpostin välityksellä. Voit saada tunnusluvun mistä tahansa Kouvolan kirjastopisteestä. Kirjastojen yhteystiedot ja aukioloajat kirjaston nettisivulla http://www.kyyti.fi/