Olen tekemässä asiakastyytyväisyystutkimusta yökerholle, mutta en kirveelläkään löydä malleja tehdyistä asiakastyytyväisyystutkimuksista. Olisiko sinulla…

Kysytty

Olen tekemässä asiakastyytyväisyystutkimusta yökerholle, mutta en kirveelläkään löydä malleja tehdyistä asiakastyytyväisyystutkimuksista. Olisiko sinulla vinkkiä ongelmaan tähän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Korkeakoulukirjastojen Linda-tietokannasta löytyi opinnäytetöinä tehtyjä asiakastyytyväisyystutkimuksia, joista tässä muutama:

Somppi, Mika: Case-tutkimus palvelun laadusta : erään tanssiravintolan asiakastyytyväisyystekijät ja palvelun koettu kokonaislaatu
Markkinoinnin pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto, taloustieteen laitos 1996

Kuusisto, Noora: Hotellipalveluyrityksen asiakastyytyväisyys
Pro gradu -työ : Tampereen yliopisto, yrityksen taloustieteen ja yksityisoikeuden laitos 1997

Bergfast, Miia: Palveluyrityksen asiakastyytyväisyystutkimus : case Kongressi- ja kylpylähotelli Caribia
Turun ammattikorkeakoulu, 2000
Erikoistyö : Turun ammattikorkeakoulu, hallinto ja kauppa, talouden ja hallinnon koulutusohjelma

Tästäkin voi olla hyötyä:

Ahokas, Pasi: Ravintolayrityksen palvelun laadun mittaaminen :
asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat osatekijät ja niiden tärkeys
asiakkaan arviointiprosessissa
Pro gradu -työ : Helsingin yliopisto, taloustieteen laitos, 1995

Näitä mainittuja töitä voi pyytää kaukolainaksi, mikäli ao. kirjastot
niitä lainaavat.

Linda-yhteistietokanta on tulossa myös asiakkaiden käyttöön kirjastossa lähiaikoina, jolloin voit itsekin hakea aineistoa sieltä. Voit myös tutkia yksittäisten korkeakoulukirjastojen aineistotietokantoja, joista suurin osa on vapaasti käytettävissä, linkit tietokantoihin löytyvät osoitteesta
http://www.lib.helsinki.fi/tilke/tietokannatfi.html