Olen tässä miettinyt että minkälainen lastenohjelma tässä onkaan kyseessä...

Kysytty

Olen tässä miettinyt että minkälainen lastenohjelma tässä onkaan kyseessä... nimeä yritän keksiä, etsiä ja muistella, mutta ei.
Lastenohjelmassa on valkoinen talo ja talon sisään hyppelee tavaroita, silmälaseja, kyniä, sanomalehtiä ja muuta tavaraa...
muistan nuoruudesta jakson jossa esiintyi ”silmälasit ja sanomalehti” jossa laulaen kerrottiin tarinaa sanomalehdestä ja silmälaseista..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on portugalilainen vaha-animaatio Eloisat esineet (Livfulla ting), jota esitettiin Ylen TV-2:ssa vuonna 2008. Sarjan portugalinkielinen nimi on As Coisas Lá de Casa ja englanniksi sitä on esitetty nimellä Home thing. Osat ovat muutaman minuutin pituisia.

https://rtva.kavi.fi/program/details/program/6007243

Yle Arkisto