Olen tässä jo useamman päivän ihmetellyt, kun Helmet-verkkokirjasto ei toimi... Onkohan tähän joku erityinen syy ja osaatko sanoa, milloin verkkokirjasto taas…

Kysytty

Olen tässä jo useamman päivän ihmetellyt, kun Helmet-verkkokirjasto ei toimi... Onkohan tähän joku erityinen syy ja osaatko sanoa, milloin verkkokirjasto taas toimii?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-haun päivityksen jälkeen joillain asiakkailla on ollut vastaavaa ongelmaa. Se on korjautunut, kun on tyhjentänyt selaimen välimuistin ja käynnistänyt selaimen uudelleen.

Pahoittelemme!

7 ääntä

Kommentit

Miksi Helmet.fi ei toimi kunnolla selaimessa, vaikka uusin chrome & Edge, keskellä jokin viiva joka halkoo päiväykset jne.?