Olen soittanut levylautasella joskus 1960 lopulla muistaakseni sen nimistä kappaletta kuin "Rakkautta ja chilipippuria". Olen etsinyt sitä nyt, mutta ei löydy…

Kysytty

Olen soittanut levylautasella joskus 1960 lopulla muistaakseni sen nimistä kappaletta kuin "Rakkautta ja chilipippuria". Olen etsinyt sitä nyt, mutta ei löydy mistään. Esittäjää en muista, mutta nainen hän oli.
Sanoissa on mm. näin: " ..tartuin sun solmioosi, sait siinä ohimoosi kunhmun sen sinipunaisen..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on Chilipippuria ja rakkautta. Sen levytti Ragni Malmsteen vuonna 1962.

Cd:nä tätä kappaletta ei ilmeisesti ole julkaistu, mutta sitä voi kuunnella Youtubesta tai Spotifysta.

Alkuperäisen julkaisun tiedot.