Olen Pohjois-Kymen Näkövammaisten sihteeri ja olen suunnittelemassa ensi vuoden tapahtuma kalenteria ja haluaisin tietää onko kirjastossa mahdollisesti 2018…

Kysytty

Hei, olen Pohjois-Kymen Näkövammaisten sihteeri ja olen suunnittelemassa ensi vuoden tapahtuma kalenteria ja haluaisin tietää onko kirjastossa mahdollisesti 2018 keväällä joitain meidän jäsenistölle sopivia vierailijoita tai tapahtumia. Kyse on siis Kouvolan pääkirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä ei varsinaisesti näkövammaisille suunnattuja tilaisuuksia ole keväälle suunniteltuna, mutta pääkirjastolla on tulossa lukuisia luentoja, kirjailijailta kerran kuussa ja konsertteja sekä lapsille että aikuisille. Myös tarinakoukku voisi käydä käsitöitä harrastaville. Niissä kirjastovirkailija lukee ja osallistujat tekevät mukanaan tuomia käsitöitä. Pääkirjastolla on myös kolme kerran kuussa kokoontuvaa kirjallisuuspiiriä. Kirjoja on nykyään hyvin saavissa niin ääni- kuin e-äänikirjoina. Meillä on vielä tapahtumakalenterissa melkoisesti tyhjää kevään osalta. tapahtumat varmistuvat pikku hiljaa.