- Olen pitkän aikaa etsinyt nuottia Renato Carosone:n kappaleesta Tu vuo´ fa´ l`americano. Vaikuttaa olevan mahdotonta. Onko vinkkiä mistä nuotin voisi saada…

Kysytty

Hei-
Olen pitkän aikaa etsinyt nuottia Renato Carosone:n kappaleesta Tu vuo´ fa´ l`americano.
Vaikuttaa olevan mahdotonta.
Onko vinkkiä mistä nuotin voisi saada käsiinsä????

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä löytyy italialaisia musiikkikauppoja, joiden kokoelmiin kuuluu myös Carosonen kappaleiden nuotteja. Etsimäsi Tu vuo fa l'americano löytyi mm. tällaisesta osoitteesta:
http://www.mvmusica.com/catalogo.asp?pagin=50&pags=18&id=81_114_&orderb…
Näytti olevan useampia nuottikirjoja, niistä valitsemaan sopivin.

Jos haluat vertailla eri kauppoja, voit tehdä Google-haun käyttämällä muusikon nimeä ja sanaa "spartito" (italiaksi nuotit) tai "spartiti" (sama monikossa), tai jos haluat kokeilla englanninkielistä hakua, käytä sanoja "sheet music".

Saattaa olla, että kappaleen nuotit löytyvät myös nuottikokoelmasta nimeltä "101 latin hits for buskers", siinä on yksi "Americano" joka voisi olla sama kappale. Kirja löytyy mm. Helsingin kaupunginkirjastosta.