Olen pienenä noin vuonna 2010 katsonut jotakin lastenohjelmaa levyltä, enkä millään muista sen nimeä. Siinä oli monta lyhyttä jaksoa. Ohjelmassa oli apina,…

Kysytty

Hei! Olen pienenä noin vuonna 2010 katsonut jotakin lastenohjelmaa levyltä, enkä millään muista sen nimeä. Siinä oli monta lyhyttä jaksoa. Ohjelmassa oli apina, elefantti ja joitain muitakin eläimiä. Ne kaikki halusivat banaaneja ja aina kilpailivat kuka saa banaanin jos jossain sellainen oli. Ohjelmassa ei puhuttu mitään, siinä vain oli kaikenlaisia ääniefektejä.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Aappo ja Tööt -animaatiosarja? Alkuperäiseltä nimeltään Munki and Trunk. Seitsemän minuutin pituisissa jaksoissa seikkailevat apina Aappo ja norsu Tööt sekä muut viidakon eläinystävät. Joka jakson alussa on samanlainen intro, jossa banaanit ovat näkyvässä roolissa. Yle areenassa voi katsella sarjan jaksoja. Tietoa sarjan suomalaisesta dvd-julkaisusta ei löytynyt, mutta kommunikonti koostuukin tosiaan lähinnä erilaisista ääniefekteistä.

https://www.amazon.co.uk/Munki-Trunk-Meet-Jungle-Crew/dp/B07KZKCDHN

https://areena.yle.fi/1-4071708