Olen ostanut Adobe Photoshop Elements 7. Mikä mahtaa olla viimeisin suomenkielinen ko. ohjelmiston käyttöopaskirja? Onko se tosiaan Adobe Photoshop Elements 4…

Kysytty

Olen ostanut Adobe Photoshop Elements 7. Mikä mahtaa olla viimeisin suomenkielinen ko. ohjelmiston käyttöopaskirja? Onko se tosiaan Adobe Photoshop Elements 4 vai löytyykö uudempia versioita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusimmat suomenkieliset Photoshop Elements -kirjat ovat:
- Kloskowski: Valokuvien viimeistely ja korjaus : Photoshop Elements 5 (2007)
- Asch, David: Photoshop elements : temput ja vinkit (2008) [Opaskirja versioon 6]
Photoshop Elements 7 -versiosta ei ole vielä julkaistu suomenkielistä opaskirjaa.