Olen nuorena lukenut kirjan jonka kansi oli sininen ja siinä oli kenguru, mikä kirja?

Kysytty

Olen nuorena lukenut kirjan jonka kansi oli sininen ja siinä oli kenguru, kertoi jotenkin 2 sisaruksesta ja kuusta, kuusta tuli jotenkin paha tuuli ja sisaruksista tuli ilkeitä tms.. Onko mitään käsitystä mitä kirjaa yritän löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Eric Linklaterin saturomaani Kuussa tuulee (suom. 1947, uusi painos 1980). Kansikuva ja juonikuvaus Risingshadow-sivustolla: https://www.risingshadow.fi/library/book/2512-kuussa-tuulee.