Olen noin 10 vuotta sitten lainannut jostain kirjastosta vhs-kasettina näytelmän Hamlet. Pääosassa Heikki Kinnunen, suomennos Lauri Sipari ja ohjaus Jotaarkka…

Kysytty

Hei! Olen noin 10 vuotta sitten lainannut jostain kirjastosta vhs-kasettina näytelmän Hamlet. Pääosassa Heikki Kinnunen, suomennos Lauri Sipari ja ohjaus Jotaarkka Pennanen. Onko tätä taltiointia enää olemassa ja mistä sen saisi lainaan? Dvdkin käy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuota VHS-elokuvaa ei ole enää kovin monessa kirjastossa jäljellä, mutta esimerkiksi Kiteen kirjastosta ja Raision pääkirjastosta sitä vielä löytyy. DVD:llä elokuvaa ei näyttäisi olevan saatavilla.

Elokuvasta ja sen taustasta löytyy tietoa Jotaarkka Pennasen sivuilta osoitteesta http://jotaarkka.tarulinna.fi/?page_id=179.