Miten vien Naxoksessa biisejä omiin Favoritteihin?

Kysytty

Olen Naxos Music Libraryn heavy user (espoolainen). Pääsen Helmet-tunnuksilla hyvin kuuntelemaan musiikkia. Kiitos tästä AIVAN ERINOMAISESTA palvelusta!

Mutta, mulla on sellanen tunne, että en pääse «pelkillä» Helmet-tunnuksilla viemään biisejä omiin Favoritteihin enkä Playlistoihin?

Tarvitaan jotkut muut tunnukset?

Lähetän kuvakaappauksen näkymästä, jossa kysytään tunnuksia. Ks. LIITE.

Olisko teillä neuvoja?

- Hauskaa pvjatkoa, Simo Lyly

Vastaus

Vastattu

Kysyin tietävämmiltä kollegoilta ja juuri noin kuin arvelitkin. Tarvitaan toiset tunnukset.

"Kirjastokortilla kirjautumisen lisäksi täytyy luoda itselleen vielä erikseen käyttäjätili ja kirjautua sisään myös sillä, mutta sen jälkeen voi latailla listoja."