Olen näkövammainen ( 85 o/o näöstä menetetty ) Käytän puhesyntesaattoria. Lunarplussalla + erillisellä 5 x suurennuslasilla eroitan vielä yleensä kuvaputkelta…

Kysytty

Olen näkövammainen ( 85 o/o näöstä menetetty ) Käytän puhesyntesaattoria. Lunarplussalla + erillisellä 5 x suurennuslasilla eroitan vielä yleensä kuvaputkelta jotain.
Mistä voisi yrittää löytää henkilöiden sähköpostiosoitteita ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näkövammaisten Keskusliiton tiedonsaantilinja tuottaa sokeille ja heikkonäköisille kirjallista aineistoa saavutettavassa muodossa, kehittää keinoja ja tarjoaa tukipalveluja näkövammaisten tiedonsaannin helpottamiseksi sekä toimii asiantuntijana alan kysymyksissä.

Tiedonsaantipalveluiden nettisivut ovat osoitteessa:

http://www.nkl.fi/tiedons/index.htm

mistä löytyvät myös henkilökunnan yhteystiedot. Sähköpostiasioissa lähetä viesti osoitteeseen

info@thp.nkl.fi

tai puhelimitse Näkövammaisten Keskusliitto ry,
puhelinvaihde 09 - 396 041/ tiedonsaantipalvelut