Olen näinä päivinä koettanut kovasti etsiä laulun "on sydämeni yksinäinen saari" sanoja? Cumulus/Anki on esittäjä. Ei taida netistä löytyä. Löytyykö teiltä…

Kysytty

Hei. Olen näinä päivinä koettanut kovasti etsiä laulun "on sydämeni yksinäinen saari" sanoja? Cumulus/Anki on esittäjä. Ei taida netistä löytyä. Löytyykö teiltä apua. kaunis kappale jonka kuulin hiljattain radiossa, olikohan ohjelma Muistojen bulevardi. Anki on aivan ihana ääninen laulaja. Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Valto Laitisen säveltämä kappale Sydämeni on yksinäinen saari. Suomenkieliset sanat ovat Sauvo Puhtilan käsialaa.

Valitettavasti sanoja ei ole yhdessäkään nuottijulkaisussa, johon kappaleen nuotti sisältyy.

https://finna.fi/

https://kansalliskirjasto.finna.fi/

0 ääntä

Kommentit

Hei! Kysytty kappale löytyy Ankin tuplacd:ltä: "Niin kauan kuin tää kestää saa - taiteilijan taival". Disc 2 ja sen neljäs raita on kysytty kappale. Btw. säveltäjäksi mainitaan ensimmäisenä Mark Bannard, sitten Valto Laitinen ja sanat Saukki eli Sauvo Puhtila. Anki oli todellakin upea ääninen artisti, jonka kappaleet elävät, ilahduttavat ja lohduttavatkin. Uskon mainitun tuplan löytyvän hyvinvarustetuista kirjastoista ;)
Hyviä kuunteluhetkiä!

Samoin etsinyt nuotteja ko.lauluun "sydämeni on yksinäinen saari",mutta ei taida saada mistään,soinnut on,voisin vaikka maksaa jotain. Laitan osoitteen jos joltain löytyy tai voiko laittaa sähköpostiin?. Kiitos.