Olen nähnyt aikanaan ruotsalaisesta kansanmusiikista äänilevysarjan (cd), jossa mm. joikuja, karjankutsuja ym. Muistaakseni yhdessä oli kehtolauluja, ehkä nimi…

Kysytty

Olen nähnyt aikanaan ruotsalaisesta kansanmusiikista äänilevysarjan (cd), jossa mm. joikuja, karjankutsuja ym. Muistaakseni yhdessä oli kehtolauluja, ehkä nimi oli vaggvisor. Jos löydätte etsimäni, niin kysyisin myös mistä voisin sen lainata.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet Musica Sveciae, Folk music in Sweden -sarjaa: https://urly.fi/Jcu. Jos omassa kirjastossasi ei ole kehtolauluja sisältävää Vaggvisor & ramsor cd-levyä (Caprice Records CAP21477), voit tilata sen kaukolainaksi.