Olen muuttamassa Lontooseen, ja etsisin suomenkielistä kirjaa/opasta, jossa kerrottaisiin brittiläisistä tavoista, kulttuurista ja yleensäkin saarivaltion…

Kysytty

Hei.
Olen muuttamassa Lontooseen, ja etsisin suomenkielistä kirjaa/opasta, jossa kerrottaisiin brittiläisistä tavoista, kulttuurista ja yleensäkin saarivaltion jokapäiväisestä elämästä? Kaikkea mitä siellä asuvan tulisi tietää.
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kirjallisuutta löytyy paljon, esim: Collins, Mathew: How to live and work in the UK vuodelta 2010 ja Tan, Terry: Culture shock!: Great Britain vuodelta 2008.

Suomenkielisiä ei löydy aivan tuoreita, mutta vuodelta 2000 olisi tällainen teos: Muistiinmerkintöjä pieneltä saarelta / Bill Bryson ; Helsinki : WSOY, 2000 .

Lisää kirjoja löytyy Piki-verkkokirjastosta osoitteesta http://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/haku;jsessionid=095442E0BCC0C09…

Vapaasanahaku-laatikkoon kannattaa kirjoittaa peräkkäin Iso-Britannia kulttuuri (esim.)

Parhaan avun tietenkin saa poikkeamalla lähimpään kirjastoon.

1 ääntä

Kommentit

Eikös tässä kysytty SUOMENkielistä kirjaa?

Kysyjä sanoo etsivänsä SUOMENKIELISTÄ kirjaa / opasta