Olen mieltynyt vampyyri kirjoihin, ja luen vain suomeksi kirjoitettuja teoksia.

Kysytty

Olen mieltynyt vampyyri kirjoihin, ja luen vain suomeksi kirjoitettuja teoksia. Voisittekohan suositella jotain kirjaa, jota ei ehkä kirjaston hyllyistä helposti löydä. Ei siis ole mitään väliä onko se kauhu vai jännitys kategoriassa, mutta lopun pitäisi toki olla onnellinen. Luen myös nuorten- aikuisten kirjoja.
Olisi kiva, jos löytäisitte jonkun kirjan jota en ole viellä lukenut!

ps. kirjassa saa myös rakastua. :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Melinda-haulla (hakee kaikista Suomen kirjastoista) löytyi noin 150 hakutulosta asiasanalla vampyyrit.

https://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/KD3HG64DD4REQD5TXKYBC44DG9JDHAV2UKY23HF7UC4K7T23T5-00220?func=short-jump&jump=000001

Neljä uusinta niistä ovat:

Kuusenoksa, Anu: Seireenit

Tarkiainen, Terhi: Pure mua

Cronin, Justin: Peilikaupunki

Helminen, Sini: Kaarnan kätköissä

Sinun kannattaa kysäistä myös lähikirjaston tiskiltä vinkkejä. He tietävät paremmin, mitä omasta kirjastostasi löytyy.