Olen menossa naimisiin! Haluaisin saada lainattua häävalssin nimeltä minä rakastan sua. Se on todennäköisesti ainakin Matti ja Tepon laulamana??? Jos Teillä…

Kysytty

Olen menossa naimisiin! Haluaisin saada lainattua häävalssin nimeltä minä rakastan sua. Se on todennäköisesti ainakin Matti ja Tepon laulamana???
Jos Teillä löytyy muita häävalssiaiheisia CD-levyjä, niin olen erittäin kiinnostunut niistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyselemäsi kappale Minä rakastan sinua löytyy ainakin kokoelma-cd:iltä Kauneinta häämusiikkia ja Kauneimmat häävalssit, sekä Matin ja Tepon levyltä Suuret valssisuosikit.

Näiden levyjen saatavuuden voit tarkistaa pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta osoitteessa http://www.libplussa.fi
Täältä voit hakea myös muuta häämusiikkia esim. asiasanoilla häävalssit tai häämusiikki.

Ja onnea!