Olen menossa naimisiin 18.10.2003 ja haluaisin löytää nuotit valitsemaani häävalssiin. Kyseessä on Kaj Wessmanin kappale Häävalssi. Sauli Lehtonen esittää kys…

Kysytty

Olen menossa naimisiin 18.10.2003 ja haluaisin löytää nuotit valitsemaani häävalssiin. Kyseessä on Kaj Wessmanin kappale Häävalssi. Sauli Lehtonen esittää kys. kappaleen esim. Kauneimmat häävalssit : 40 toivevalssia kokoelmalevyllä. Olisin todella kiitollinen avusta. Live-esiintyjä tarvitsee nuotit mahdollisimman pikaisesti, jotta hän voi harjoitella kappaletta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onneksi olkoon morsiamelle! Kaj Wessmanin ystävänsä häihin säveltämä kappale Häävalssi löytyy valitettavasti vain äänitteenä (esim. musiikkiaineistoja voi etsiä esim. yhteistietokanta Violasta http://viola.linneanet.fi/ ). Nuotteja valssiin ei ole julkaistu.