Olen menossa lomamatkalle viikoksi Nerjaan. Lukisin mielelläni jonkin kirjan, missä tapahtumapaikkana on Nerja tai Analuusia. Dekakri tai romaani. Tiedätkö, on…

Kysytty

Hei!
Olen menossa lomamatkalle viikoksi Nerjaan. Lukisin mielelläni jonkin kirjan, missä tapahtumapaikkana on Nerja tai Analuusia. Dekakri tai romaani. Tiedätkö, on tälläistä olemassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nerjaan sijoittuvaa romaania tai dekkaria ei löytynyt, mutta Andalusia-aiheisia joitakin. Viimeisenä mainittu on kiinnostava muistelmateos ja keittokirjakin. Kaikki kirjat ovat lainattavissa Helmet-kirjastoista:

www.helmet.fi

- Öinen ratsumies / Antonio Muñoz Molina (2010)
- Onnen poika Andalusiassa / Erkki J. Vepsäläinen (2001)
- Veijarit ratsastavat jälleen / Erkki J. Vepsäläinen (2000)
- Tehtävä Malagassa : jännitysromaani / Helen MacIn (1973)
- Andalusian karkea suola / Vivi-Ann Sjögren (2004)