Olen menossa Bulgariaan, Varnaan. Nyt pitäisi saada tietoon missä päin Bulgariaa (esim. Varnassa, saa olla muuallakin) olisi Applen tuotteita myyvä kauppa…

Kysytty

Hei!
Olen menossa Bulgariaan, Varnaan. Nyt pitäisi saada tietoon missä päin Bulgariaa (esim. Varnassa, saa olla muuallakin) olisi Applen tuotteita myyvä kauppa.

Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Google-kääntäjän avulla löytyi Varnasta seuraavat valtuutetut Apple jälleenmyyjät (http://www.apcom.bg/www.apcom.bg/bul/buy/aar/index.html)

Юникомс Компютри Варна (Computers UNICOMS Varna)
Щанд iCenter Мол Варна (Stand iCenter Mall)
бул. Владислав Варненчик 186 (Vladislav Varnenchik 186)
етаж нула, щанд 8 (zero floor, stand 8)
www.iCenter.bg

Магазин и сервиз Юникомс (Shop and service UNICOMS)
бул. Владислав Варненчик 113 (Vladislav Varnenchik 113)
www.unicoms.net

Myös tällainen myyntipiste on Varnassa:

Магазин Фото Синтезис (Shop Photo Synthesis)
бул. Цар Освободител 24 (Blvd. Sam Osvoboditel 24)
(Червения площад) (Red Square)
www.photosynthesis.bg

Paikallisella puhelinoperaattorilla Globulilla on ilmeisesti kytkysopimus iPhonejen myynnistä Bulgariassa, heidän toimipaikkansa http://www.globul.bg/eng/iphone_shops.html

Jos käytät Facebookia, voit tykätä sivusta Apple Bulgaria ja kysyä sieltä kautta englanniksi lisää.