Olen melkein nelikymppinen puolivuotiaan esikoisen äiti. Sukulaisemme asuvat toisella puolella Suomea ja olen yksinäinen uudella paikkakunnalla. Mistä…

Kysytty

Olen melkein nelikymppinen puolivuotiaan esikoisen äiti. Sukulaisemme asuvat toisella puolella Suomea ja olen yksinäinen uudella paikkakunnalla. Mistä löytäisin netistä vertaisseuraa. Onko olemassa keskustelupalstoja, blogeja tms. mistä saisin vertaisseuraa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Ainakin seuraavien sivustojen keskustelupalstat ovat ahkerassa käytössä; www.helistin.fi sekä www.kaksplus.fi. Ko. palstoilta löytyy keskusteluja ja blogeja joissa samalla paikkakunnalla asuvat tai samaan aikaan lapsen saaneet voivat jakaa ajatuksia. Usein palstoilla myös näkee kyselyjä - haluaisiko joku samassa elämäntilanteessa oleva tavata. Myös neuvolasi ilmoitustaululta voi löytyä hyödyllisiä vinkkejä.