Olen luultavasti jättänyt kirjan lomamatkalla yöpöydälle. Kuinka voin maksaa kirjan ja paljonko se maksaa, jos en sitä nyt jostain löydä? :/

Kysytty

Hei
Olen luultavasti jättänyt kirjan lomamatkalla yöpöydälle. Kuinka voin maksaa kirjan ja paljonko se maksaa, jos en sitä nyt jostain löydä? :/

Vastaus

Vastattu

Kadonneen kirjan voi korvata joko maksamalla kirjastolle kirjan hankintahinnan tai tuomalla vastaavan kappaleen tilalle. Korvaavan teoksen ei tarvitse olla käyttämätön, mutta sen on oltava siisti ja lainauskuntoinen. Kannattaa tarkastaa kirjan ISBN, sillä voi varmistaa että kyseessä on vastaava kappale. Korvaustapauksessa ota yhteyttä kirjastoon ja sovi miten hoidat korvauksen.