Otsikko
Olen luonut noin seitsemän vuotta sitten gmail-tilin. Muistan sen sähköpostiosoitteen, mutta salasana on hukkunut, eikä minulla ole enää silloista…

Kysytty

Hei!
Olen luonut noin seitsemän vuotta sitten gmail-tilin.
Muistan sen sähköpostiosoitteen, mutta salasana on hukkunut, eikä minulla ole enää silloista puhelinnumeroa tai palautussähköpostia. Miten saan tilin uudestaan käyttööni.
Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet varmaankin löytänyt Gmail-ohjesivuston, jossa on ohjeita salasanaan liittyen:

https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=fi

Unohtuneen salasanan saadaksesi tarvitset tosiaan joko silloisen puhelinnumerosi tai palautussähköpostiosoitteen. Muulla tavoin tilin saaminen käyttöön on hankalaa. Ota yhteyttä tietokoneliikkeeseen asian selvittämiseksi. Voit myös ottaa varata ajan Helmet-kirjastojen digitalkkarille, joita on useissa kirjastoissa, mm. Pasilan kirjastossa. Selvitellään, onko jotakin tehtävissä:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Opastukset/Asiakasopas…