Olen lukupiiriläinen. Tarkistan, missä vaiheessa on tarkoitus yrittää aloittaa kevätkausi.

Kysytty

Olen lukupiiriläinen. Tarkistan, missä vaiheessa on tarkoitus yrittää aloittaa kevätkausi.

Vastaus

Vastattu

Lukupiirien kaudet alkavat tänä keväänä hieman vaihtelevasti.

Helmet sivun tapahtumahausta saa yleensä ajankohtaisimman tiedon.

Rajasin hakua lukupiireihin ja Espoon alueeseen https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Tapahtumat?es=7.2.2022&t=Lukupiirit&m=Espoo

Esim. Ison Omenan lukupiiri aloitti tänään 7.2. klo 14-16 ja Kalajärven lukupiiri kokoontuu 9.2. klo 17:30- 19:00

Antoisaa lukukevättä.